[dmpro_breadcrumbs bc_home_icon=”on” bc_separator=”symbol” bc_home_color=”#4ADDEF” bc_separator_icon=”9||divi||400″ bc_separator_sysmbol=”//” bc_separator_color=”#FFB155″ _builder_version=”4.16″ _module_preset=”default” items_font=”nexa-book|600|||||||” hover_text_color=”#FF8287″ active_text_color=”#FFFFFF” custom_padding=”20px||20px||true|false” global_colors_info=”{}”][/dmpro_breadcrumbs]

Tule meille
töihin!

Oletko sinä meidän
uusi it-ystävä?

Developit tuottaa it-palveluita omalla tavallaan. Eri tavalla kuin muut, enemmän kuin muut. Tuemme asiakkaitamme luovilla, toimivilla ja turvallisilla ratkaisuilla – rohkeillakin, jos tilanne sitä vaatii. Näistä syistä olemme enemmän kuin it-yritys, olemme asiakkaamme puolella aina ja kaikissa tilanteissa. Olemme it-ystävä.

Kuulemma meidän kanssa on helppo ja kiva tehdä töitä. Tämän taustalla on parhaat tekijät, joita oikeasti kiinnostaa asiakkaiden työn helpottaminen. Meille on tärkeää, että kun teemme töitä, pidämme samalla hauskaa. Uskomme, että näin syntyy myös parhaat tulokset! Tavoitteenamme on tuottaa positiivisia asiakaskokemuksia pilke silmäkulmassa, pitkää ammattitaitoa ja kokemustamme hyödyntämällä.

It-ystävänä vastaanotat ja ratkaiset asiakkaidemme erilaisia tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin sekä tikettijärjestemät. Ongelmatilanteet voivat liittyä mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tukipyyntöjen lisäksi työkuvaan kuuluu myös erilaiset asennus- ja käyttöönottotehtävät. Laitteisto- ja ohjelmistokorjausten tekeminen tapahtuu monesti asiakkaan tiloissa, jolloin ajokortti ja oma auto on välttämätön. Sinut perehdytetään kattavasti tehtäviisi ja pääset työskentelemään kokeneiden ja rentojen työkavereiden kanssa.

Jos sinusta tuntuu että sopisit mukaan joukkoon, lue alta tarkempi tehtävänkuvaus ja hae jo tänään – paikka täytetään heti sopivan it-ystävän löytyessä!

Pääasialliset tehtävät

  • Tukipyyntöjen ratkaiseminen ja koordinointi
  • Laitteisto- ja ohjelmistokorjausten tekeminen
  • Asennus- ja käyttöönottotehtävät
  • Järjestelmien käyttöoikeuksien hallinnointi
  • Tekninen dokumentointi
  • Yhteistyö eri tavarantoimittajien ja yhteistyökumppaneiden kanssa
  • Ja monet muut monipuoliset it-tuen tehtävät

Toivomme sinulta

  • Tietoteknistä osaamista sekä osaamista nykyaikaisista ohjelmistoista (ainakin joistain seuraavista: macOS, Windows, iOS, Android OS, Citrix, Azure, Office 365, Active Directory)
  • Windows- ja MAC-työympäristöjen tuntemusta
  • Teknistä ymmärrystä mm. verkkoympäristöihin ja oheislaitteisiin liittyen
  • Kokemusta it-tukihenkilön tehtävistä – alan tutkinto ei ole välttämätön, tutkintoa enemmän arvostamme hyvää asennetta ja porukkaan sopivaa tyyppiä
  • Oma-aloitteista ja ratkaisukeskeistä työskentelyotetta
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa (englanti katsotaan eduksi)
  • Arvostamme myös vahvoja vuorovaikutustaitoja ja hyvää asiakaspalveluasennetta

Tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän
  • Kattavan perehdytyksen tehtävään
  • Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi sekä oppia uusia työkaluja
  • Työsuhde-edut (mm. lounasetu, puhelinetu, mahdollisuus käyttää firman mökkiä)
  • Parhaat työkaverit 🙂

Kiinnostuiko?

Lähetä meille hakemuksesi ja CV mahdollisimman pian, paikka täytetään heti sopivan it-ystävän löytyessä!
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 512 MB.
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

    Katso video!